Το καλάθι αυτή τη στιγμή είναι άδειο!
Οδηγίες χρήσης

Βήμα 1. Δημιουργία λογαριασμού
- Αρχικά, θα πρέπει να δημιουργήσετε λογαριασμό στην εφαρμογή, ανεξάρτητα αν έχετε ήδη λογαριασμό σε κάποια άλλη εφαρμογή (όπως iSyriza).
- Για να γίνει αυτό, οδηγηθείτε στη σελίδα του λογαριασμού.
- Στην ενότητα “Εγγραφή”, πληκτρολογήστε το email σας και το password που επιθυμείτε.
- Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο πεδίο “Εκλογικός αριθμός” και θα εμφανιστεί ένα νέο παράθυρο. Ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη ώστε να επαληθευτούν τα στοιχεία σας. Πατήστε “Αποδοχή” όταν είστε σίγουροι ότι τα στοιχεία σας ήρθαν σωστά.
- Τέλος, αφού κλείσει το παράθυρο πιστοποίησης μέλους, πατήστε “Εγγραφή”.
Βήμα 2. Ενεργοποίηση λογαριασμού
- Θα λάβετε ένα e-mail ενεργοποίησης στο e-mail σας με ένα σύνδεσμο ενεργοποίησης.
- Θα πρέπει να κάνετε κλικ σε αυτό το σύνδεσμο, ώστε να ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας στην εφαρμογή.


Βήμα 3. Αγορά συνδρομής
- Περιηγηθείτε στις διαθέσιμες συνδρομές, ώστε να βρείτε τη συνδρομή που επιθυμείτε.
- Πατήστε “Απόκτηση Συνδρομής” ώστε να αγοράσετε κάποια συνδρομή.
- Θα οδηγηθείτε στη σελίδα παραγγελίας.
- Εκεί θα πρέπει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, καθώς και τα στοιχεία της τραπεζικής κάρτας σας, ώστε να πραγματοποιηθεί η πληρωμή και να ενεργοποιηθεί η συνδρομή σας.
QR code
- Mπορείτε, μέσω του μενού της εφαρμογής, να οδηγηθείτε στη σελίδα QR code, η οποία εμφανίζει το QR code που αντιστοιχεί στο λογαριασμό σας.
- Με τη επίδειξή του, μπορείτε να πιστοποιήσετε ότι η συνδρομή σας βρίσκεται σε ισχύ.
- Η σελίδα του QR code λειτουργεί ακόμα και χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο, αρκεί να την έχετε επισκεφθεί μία φορά από τη συσκευή σας (για παράδειγμα, από το κινητό σας).
- Σημείωση: Μπορεί να χρειαστούν κάποια λεπτά από την ενεργοποίηση της συνδρομής σας ώστε να εμφανιστεί ως ενεργή μέσω του QR code.


Εγκατάσταση εφαρμογής
- Αν επισκευθείτε την ιστοσελίδα από το κινητό ή το tablet σας, τότε μπορείτε να την εγκαταστήσετε στη συσκευή σας.
- Θα βρείτε τις οδηγίες εγκατάστασης πατώντας το στοιχείο μενού “Εφαρμογή” το οποίο εμφανίζεται μόνο στις κινητές συσκευές.
Συχνές ερωτήσεις
Πως μπορώ να επιλέξω αυτόματη ή χειροκίνητη ανανέωση στη συνδρομή μου;
Εφόσον έχετε αγοράσει κάποια συνδρομή, τότε στη σελίδα “Λογαριασμός” και ενότητα “Η συνδρομή μου” θα βρείτε πληροφορίες για τη συνδρομή σας. Εκεί υπάρχει η επιλογή “Αυτόματη ανανέωση” την οποία μπορείτε να ενεργοποιήσετε ή όχι.
Μπορώ να ανανεώσω τη συνδρομή μου, πριν την ημερομηνία λήξης της;
Φυσικά. Στη σελίδα “Λογαριασμός” και ενότητα “Η συνδρομή μου” θα βρείτε πληροφορίες για τη συνδρομή σας. Εκεί υπάρχει η επιλογή “Ανανέωση συνδρομής τώρα” με την οποία μπορείτε σε οποιαδήποτε στιγμή να ανανεώσετε τη συνδρομή σας, ακόμα κι αν δεν έχει λήξει η περίοδος ισχύος της. Σε αυτήν την περίπτωση η διάρκεια της συνδρομής σας θα ανανεωθεί κατά την αντίστοιχη περίοδο, όπως θα γινόταν αν είχε ανανεωθεί την ημερομηνία λήξης της. Δεν “χάνονται”, δηλαδή, ημέρες συνδρομής, αν ανανεώστε πρόωρα.
Προσοχή, όμως! Αν επιλέξετε να ανανεώσετε πρόωρα τη συνδρομή σας, φροντίστε να μην είναι ενεργοποιημένη η αυτόματη ανανέωση (βλ. παραπάνω ερώτηση), διότι ενδέχεται να χρεωθείτε ξανά!
Γιατί δεν φαίνεται αμέσως η συνδρομή μου χρησιμοποιώντας στο QR code;
Η διαδικασία για να φανεί η νέα ή η ανανεωμένη συνδρομή σας κατά την επαλήθευση του QR code μπορεί να διαρκέσει έως και 2 ώρες. Συνεπώς, αν πρόκειται να επιδείξετε την κάρτα μέλους σας, φροντίστε να αποκτήσετε ή να ανανεώσετε τη συνδρομή σας μερικές ώρες νωρίτερα.
Μπορώ να έχω παράλληλα διαφορετικές συνδρομές;
Δεν μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερες από μια συνδρομές κατά την ίδια παραγγελία. Παρόλα αυτά, υπάρχει η δυνατότητα αγοράς επιπλέον συνδρομών σε διαφορετικές παραγγελίες. Κάθε αγορά επιπλέον συνδρομής δεν καταργεί την προηγούμενη. Αυτό, όμως, δεν προτείνεται αν δεν υπάρχει κάποιος λόγος (όπως αναβάθμιση σε συνδρομή με περισσότερα προνόμια). Τέλος, στην περίπτωση ταυτόχρονων συνδρομών, χρειάζεται προσοχή κατά την προβολή και διαχείριση των συνδρομών σας στη σελίδα “Λογαριασμός” και “Η συνδρομή μου”.
Έχω κάποια διαφορετική ερώτηση ή απορία
Μπορείτε να υποβάλετε την ερώτησή σας σύμφωνα με τις οδηγίες που περιγράφονται στη σελίδα Επικοινωνία.